لینچ

لینچ

سلاخی میگریست / به قناری کوچکی دل باخته بود .
لینچ

لینچ

سلاخی میگریست / به قناری کوچکی دل باخته بود .

رویا

اگه درست به خاطر داشته باشم فروید میگه چهار عامله که رویا رو به وجود میاره

۱ : محرکهای روحی درونی

۲ : محرکهای روحی بیرونی

۳ : محرکهای جسمانی درونی

۴ : محرکهای صرفا روانی

من بعضی وقتا دوست دارم با حالت چهارم خودم رو ارضا کنم . میدونین بعضی وقتا آدم میفهمه که هیچ کدوم از شخصیتهای رفتاریش همونی نیست که میخواسته باشه . لااقل میخواد اونجوری باشه . اما عرف جامعه چون یه ملودی چنگ با برانگیختن یه حس دیگه مثل هوس کمر ابزار رو در هم میشکنه .

یه سوال میپرسم اگه دوست دارین جواب بدین تو نظرات وگر نه سلام من رو به اهل قبور برسونین :

سوال : شما در مورد قراردادی بودن زمان چی فکر میکنین؟؟؟؟

در ضمن این سوال رو هم نسیم جواب میده :

 چرا فکر میکنی هدایت رو آدمای ضعیف دوست دارن؟؟  تو میتونی از حسینم یه آدم ضعیف بسازی چون میدونست آخرش سلاخی میشه اما راست یا درست رفت شاید خدا هم بره ...

نظرات 3 + ارسال نظر
maria شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 04:36 ب.ظ http://300-300-3000.blogsky.com

salam age khasty mano add kon

سایه شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 06:17 ب.ظ http://www.faraway.blogsky.com

چه تحریف خفنی کردی.الان شاملو داره تو گور میلرزه.

نسیمی از فضا یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:49 ب.ظ http://nasim-peach.persianblog.com

حسین (ع) اینکار و مجبور بکنه تا یه عمری یه چیز دیگه به اسم اسلام زنده بمونه ... اما هدایت افراد ضعیف النفس و میکشه بدون اینکه کسی دیگه از اون آدمها یادی کنه ... من به شخصه اعتقاد دارم افرادی که می تونن با این جور راهنما هایی خود کشی کنن احمق مطلق هستند و هر چه دنیا احمق کمتر داشته باشه خیلی بهتره .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد