لینچ

لینچ

سلاخی میگریست / به قناری کوچکی دل باخته بود .
لینچ

لینچ

سلاخی میگریست / به قناری کوچکی دل باخته بود .

چرا سبز؟

زندگی دو نیمه دارد :

نیمه ی اول در آرزوی نیمه ی دوم

نیمه ی دوم در حسرت آنچه گذشت!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
سیاوشی شنبه 1 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:57 ب.ظ http://mohbat.blogsky.com/

سلام دوست عزیز مرسی از اینکه نظرتو گفتی...
میدونی من می خوام یک کم شما رو نسبت به عشق آگاه کنم نه اینکه استاد عشق باشم نه من خودم الان تو هیچستانم ولی براساس تجربه ام میگم من تو این دوسال هزارن بار موقعیت هر کاری رو داشتم ولی وقتی عاشق کسی باشه که فقط واسه وجود خودش بخواهیش حتی دلت نمیاد لحظه ای دستشو لمس کنی... من تو این دوسال که باهاش بودم فقط به چشم اینکه یک روز به وصال هم در میایم
باهاش بودم قبل اونم تا دلت بخواد دوست دختر داشتم با همه شون هر جور دوست داشتم مثل بقیه پسرا رفتار می کردم شما اگه عاشق بشید معنی این حرفامو می فهمی
به هر حال آدم جالبی هستی موفق باشی...

نسیمی از فضا دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:22 ق.ظ http://nasim-peach.persianblog.com

قبلا شنیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد