لینچ

لینچ

سلاخی میگریست / به قناری کوچکی دل باخته بود .
لینچ

لینچ

سلاخی میگریست / به قناری کوچکی دل باخته بود .

چرا سبز؟

کجا هستید شما؟ ((چرا گرفته دلت مثل آنکه تنهایی؟/چقدر هم تنها/خیال میکنم ... )) من از فداکاری گفتم و شما به همان حرفهای همیشگی اقتدا کردید . هنوز به مزه ی گس لبهای من که بوی ترش مزه ی سیگار میداد فکر میکنید؟ من سایه نبودم ولی شما هم نور نبودید که سایه ای خلق کنید . برگهای زرد هنوز میدوند و نیمکت سبز به رخداد ماجرایی تازه در زمانی تازه دلبسته . آسمان سبز؛ لبهای سبز ؛ دستان سبز ؛ بوی سبز ؛ نگاه سبز و چشمان سبز . ((براستی صلت کدامین قصیده ای ای غزل؟))
نظرات 1 + ارسال نظر
نسیمی از فضا دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:48 ق.ظ http://nasim-peach.persianblog.com

چرا سیاه ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد