لینچ

لینچ

سلاخی میگریست / به قناری کوچکی دل باخته بود .
لینچ

لینچ

سلاخی میگریست / به قناری کوچکی دل باخته بود .

افسانه

میگن خیلی قبلها زرتشت واسه شنا به دریاچه ای نزدیک هامون میره (مابین ایران و افغانستان ) و تو اون دریاچه موقع شنا آلت تناسلی اون به ترشح ماده ی ژنتیکی اقدام میکنه و سالها میگذره در واقع یعنی هر هزار سال یه دفه یه شازده خانم باکره و پاکیزه که تا به حال دست نامحرم به اون نخورده به امر اهورامزدا بی اراده وارد آب میشه البته واسه شنا و اون ماده به آلت جنسیش وارد میشه و اون شازده خانم ناخواسته حامله میشه و پس از نه ماه بچه ای به دنیا میاره که از خون زرتشته و رسالت اونو دنبال میکنه و البته پیامبر به حق نژاد خودشه.

پیشنهاد میکنم هرگز فکر نکنین شما هم میتونین اون شازده خانم باشین البته خودتون میدونین که نمیشه که شما باشین چون  اون شازده خانم با کسی سکس نداشته تا حالا حتی تو فکرش...

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:30 ق.ظ

سلام احسان جالب بود اینوهم بخون
برنامه پوچ در پوچ رو حتما همتون دیدین ... تو این برنامه ی واقعا مسخره که میشه به زبون دراوردن بچه ها هنگام عصبانیت تشبیه کرد ... ادای یک سری آدمی رو درمیارن که بلد نیستند اصول صحبت رو رعایت کنند .. و همین باعث شده تا رژیم دست به این مسخره بازیهای بچه گانه بزنه .. هر دو طرف بی عقل هستند .. رژیم طوری وانمود میکنه که اینها تمام دشمنان ما هستند در حالی که کانال صدای امریکا از همه ی اینها بالاترست چرا ادای آقای بهارلو یا علیرضا نوری زاده یا .. را در نمی آورند؟ چونکه نمیشود چنین کاری کرد .. اصولا رژیم جمهوری اسلامی باید بسیار درمانده شده باشد تا دست به چنین میمون بازیهایی بزند .. تمام دنیا رو مسخره می کنند و اگه کسی اونور دنیا کاریکاتور خامنه ای رو بکشه دادشون میره هوا که چرا به رهبر ما توهین شده ... واقعا که من سر از کارای این رژیم مردم فریب در نمیارم .. شما چی سردرمیارین؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد