لینچ

لینچ

سلاخی میگریست / به قناری کوچکی دل باخته بود .
لینچ

لینچ

سلاخی میگریست / به قناری کوچکی دل باخته بود .

کشوری در رشت

رشتیه با زنش دعواش میشه و بدبخت خانم رو یک کتک مفصل میزنه. فردا از شهربانی میان، به جرم خسارت به اموال عمومی میندازنش زندان!!

یه روز یه ترکه عصبانی میشه به شکمش میگه :چقدر من کار کنم تو بخوری .شکمش جواب میده میخوای من کار کنم تو بخوری

زن رشتی یه وقتی از تهران بر میگرده ، حامله شده بود. ازش میپرسن اسم این بچه رو چی می ذاری ؟ گفت: هدیه تهرانی !!!

رشتی یه یه فیلم پرنو میّینه که بازیگر نقش اولش زن خودش بوده. وقتی فیلم تموم می شه نفس راحتی می کشه و می گه: خدا را شکر که فیلم بود.!!!

یک روز یک شاگرد از معلم علوم می پرسه آقا جگر پا داره؟ معلم می گه نه. پسره می گه پس چرا دیشب بابام گفت جگرم پاهات رو ببر بالا ؟؟؟؟؟؟

میگن هرکجا شنیدی گفتن یاحسین سریع برو بخاطر اینکه اونجا دارن غذا می دن وهرجاشنیدی یاعلی گفتند اونجا نرو بخاطر اینکه اونجا دارن ماشین حل می دن

یه زن میره پیش دکتر میگه اقای دکتر من شبها که می خوابم اینقدر سینه ام درد می گیره که دلم میخواد اونو بکنم بندازم جلوی گربه یکدفعه دکتره میگه میومیو!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد