لینچ

لینچ

سلاخی میگریست / به قناری کوچکی دل باخته بود .
لینچ

لینچ

سلاخی میگریست / به قناری کوچکی دل باخته بود .

معرفی عضو جدید

 

 

سیماب  

سلام من نسیم هستم

احسان از من دعوت کرده که عضو وبلاگش بشم و اینجا بنویسم.

حالا مشکل اینجاست که من بلد نیستم وبلاگ بنویسم و دلم نمی خواست

وبلا گ احسان که خیلی مرتب و قشنگ هست و موضوعات مشخصی رو دنبال میکنه

رو خراب کنم ،  حالا همه شاهد باشین اگه با نوشته های من

وبلاگش زشت شد  تقصیر خودشه !!

من ۲۶ سال دارم و در تهران زندگی میکنم  و تصمیم دارم اینجا بیشتر شعر بنویسم.

خب ، اینم از معرفی من ...... تا پست بعدی فعلا خداحافظ

* نمایشگاه مدیریت هتلداری در تاریخ ۷- ۴  بهمن ماه در جزیره کیش برگزار میشه ، اگر به

صنعت جهانگردی و هتلداری علاقه مند هستید پیشنهاد میکنم حتما در این نمایشگاه شرکت کنید تا اطلاعاتتون به روز باشه . ( برا منم تعریف کنید ، چون خیلی دلم می خواست برم اما متاسفانه نشد .)  

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
پپ چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:46 ب.ظ

نسیم با احسان ازدواج کن پسر خوبی است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد